Načini plačila in dostava naročila

  1. Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja Artisiti d.o.o. (po ponudbi / predračunu)
. Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. 040 210 909. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.
  • Plačilo ob prevzemu – samo gotovina!
  • preko PayPal

2. Izdaja računaJ

Artisiti d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun po e-mail pošti. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

  1. Dostava naročila
    Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba GLS.Paket vam pošljemo na naslov katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave. Paket vam lahko dostavi na naslov, ki si ga zapisal/a ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzamete sami.

    Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

    Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa, telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90) ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

    Dostava naročila traja do 5 delovnih dni oziroma odvisno od zaloge pri dobavitelju – med vikendi in prazniki ni dostave.

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS.
  • Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
  • Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

Koliko znašajo stroški dostave?
Stroški dostave znašajo od 0,10kg – 20kg 4,5 €.
Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Pakete odpošiljamo iz skladišča, ki se nahaja na naslovu: Artisiti d.o.o., Starine 1, 8222 Otočec.
Poškodbe pri dostavi
Poškodbe pri transportu se lahko zgodijo. Prosimo vas, da pri prevzemu pošiljke pregledate njeno vsebnost. V primeru poškodb javite na telefonsko številko 040 210 909 ali na email trgovina@ribiskatrgovinca.si. Dogovorili se bomo, da celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrnite na naslov Artisiti d.o.o., Starine 1, 8222 Otočec. Mi vam bomo po vračilu zagotovili nadomestno pošiljko.

 

Otočec, 29.12.2022

Ribiška trgovin'ca

© 2016 – 2022 Ribiška Trgovin’ca, Artisiti d.o.o. – Vse pravice pridržane – Vse cene vključujejo DDV

Podpora strankam

  • 031 464 286

pišite nam

trgovina@ribiskatrgovinca.si
Odgovorili bomo v najkrajše možnem času.

Sledite nam

Delovni čas:

PON – PET: 8.00 – 11.00 IN 13.00 – 17.00

SOB: 8.00 – 12.00

Nedelje in prazniki zaprto

X
Add to cart